الزامات حضور موثر ایران در آینده بازار و اقتصاد افغانستان خام‌فروشی؛ سهم ایران از صادرات ۹۸ درصدی زعفران به جهان سقف هر کارت آزاد سوخت ۷ هزار لیتر است | سوخت‌گیری با کارت شخصی به ۸۰ درصد رسید حمایت مهم شاخص کل از دست رفت + نمای پایانی بورس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۲ آخرین قیمت مدل‌های آیفون در بازار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران بنزین یورو۵ تولید می‌کند فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است منتظر واریزی بزرگ دولت در خردادماه باشید + جزئیات قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام | حباب سکه کمتر شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر بازار خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ارشاد مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۳ واحد صنفی موبایل فروشی در مشهد افزایش ۴۰ درصدی هزینه ساخت ملک | چرا بازار مسکن در رکود هم رشد می‌کند؟ قیمت‌گذاری عجیب برای کارتن یخچال! جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! کاهش هزینه‌های تولید، تنها راه نجات دامداران کاهش مصرف لبنیات در کشور | ۶۰ درصد واحد‌های تولید محصولات لبنی در خراسان رضوی غیرفعال است مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود
سرخط خبرها

صدور ۲۰۵ هزار سند مالکیت در استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۶۹۲۴
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
صدور ۲۰۵ هزار سند مالکیت در استان خراسان رضوی
۲۰۵ هزار سند مالکیت در استان خراسان رضوی طی ۸ ماه نخست امسال صادرشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از صدور ۲۰۵ هزار و ۲۰ سند مالکیت در ۸ ماهه منتهی به آبان ماه در استان خبر داد و گفت: حدود ۴۷ درصد اسناد مالکیت صادره شامل ۹۶ هزار و ۸۹۹ برگ سند مربوط به شهرستان مشهد است.

مولوی‌پور با اشاره به اولویت‌های سازمانی در حوزه صدور اسناد مالکیت برای املاک و اراضی فاقد سند رسمی از رشد ۲۴ درصدی در این حوزه خبر داد و افزود: در هشت ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۵۵۵ سند مالکیت برای اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی استان صادر شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری ۹ هزار و ۴۹۹ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که از این میزان برای ۶ هزار و ۸۴ پرونده رأی مثبت صادر شده است که نشان از به نتیجه رسیدن ۷۰درصد از درخواست‌های ارسالی و صدور سند رسمی برای اراضی قولنامه‌ای و فاقد سند در استان است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی صدور اسناد اراضی کشاورزی را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان در سال جاری بر شمرد که با صدور ۴ هزار و ۷۲۵ سند مالکیت برای بیش از ۱۰۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در ۸ ماهه نخست سال جاری در حال انجام است و تاکنون قریب به ۶۲ درصد از کل اراضی کشاورزی استان سنددار شده است.

وی ضمن دعوت از کشاورزان و مالکان اراضی کشاورزی برای دریافت اسناد تک برگ اراضی کشاورزی خود، بر رایگان بودن هزینه‌های نقشه‌برداری و تشکیل پرونده برای دریافت اسناد مالکیت حدنگار در سال جاری تأکید کرد.

این مقام مسئول صدور ۴ هزار و ۷۲۵ سند مالکیت برای املاک و اراضی دولتی با رشد ۴۵ درصدی و نیز ۲هزار و ۵۰۸ سند مالکیت وقفی برای موقوفات استان را از دیگر اقدامات ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در ۸ ماهه منتهی به آبان ماه امسال برشمرد.

گفتنی است اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ۴ مشهد با ۲۱ هزار و ۹۵۴ سند مالکیت صادره بیشترین تعداد سند مالکیت صادره استان در ۸ ماهه نخست امسال را به خود اختصاص داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->